NAJDI SI SVOU VLASTNÍ CESTU

30.05.2013 08:53

Dnes chci naposledy v tomto týdnu sdílet své zamyšlení nad tím, jak opravdu mohou být ezoterické články, příspěvky rady a sdělení někdy scestné. Spousta právě ezoteriků, tedy spíše těch ezoteoretiků píše návody jak být neustále pozitivní, v každé situaci a za každých okolností, jak zvládat životní situace jen v pozitivních emocích a s nadhledem apod. Jsou to rady, ale rady, které nemají účinek, představte si, že se dostanete do bolestné situace, do problémové situace a potlačíte emoce, které to ve vás vybudí a namísto toho budete kolem sebe šířit lásku a pozitivitu a za každou cenu se snažíte být v klidu. Určitě si tipnete jaký bude výsledek - "negativní" a z jakého důvodu? Ten dotyčný vás nakonec stejně vláká do své pavučiny a i když v dané situaci zůstanete pozitivní, později ale sami začnete přemýšlet, zda i vám náhodou někdo neubližuje, zda je všechno tak jak má být apod. Najednou zjistíte, že i vy máte v sobě nahromaděné emoce, které potřebují ven, že nelze být jen neustále v klidu, pozitivitě, protože tohle dosáhnou pouze vysoce duchovní bytosti, které již prošly mnoha zkouškami, zpracovali je, zpracovaly i své emoce a opravdu dokáží brát situace s nadhledem a pohledem někoho nezávislého. Pokud se za každou cenu snažíme zůstat klidní, jen vše v sobě potlačujeme a za nějaký čas se můžeme přirovnat tlakovému hrnci, který jen čeká až mu vyletí pojistka, přichází to vždy v tu nejnejvhodnější situaci, pojistka vyletí a Vy vybuchnete způsobem, jež se dá přirovnat k tornádu nebo ničivému hurikánu, padají z vás slova, emoce a nedokážete je zastavit a přesto, jste si celou dobu říkali a byli přesvědčeni o tom, že jste jen pozitivní a láskyplní. Snažíte se podle eozeteriků žít, mluvit a jednat, ale pak to nejste vy sami ve své podstatě, jen se řídíte radami druhých, které ne vždy musí být pravdivé. Nežijete svůj vlastní život vývoje, žijete tím co čtete, co hltáte v touze za poznáním, za potřebou mít spoustu informací, rad a návodů, ale opomínáte že pozemský život, je život zkoušek, chyb a omylů, jejich napravování, je to jen váš duchovní růst. Opravdu skutečný ezoterický učitel, nebo jak mu chcete říkat, vás nevede za ručičku vaším duchovním vývojem, ale je inspirací, protože se snaží druhé navést na jejich samostatnou cestu, oni se od něj učí, učí se být sami sebou.
Má vlastní zkušenost přichází z nedávné doby, ač sám kráčím duchovní cestou, nechám se vést vnitřní moudrostí, zažil jsem velmi bolestnou situaci pro mě v tu danou chvíli, z minuty na minutu, jsem měl pocit že jsem ztratil úplně vše, mohl jsem zpanikařit, cítil jsem velkou a hlubokou bolest, nevěděl jsem v tu chvíli co se mnou bude dál, požádal jsem Boha a anděly, ať mi dají jasnou odpověď,co mám dělat, jak to mám zvládnout a zhruba po 100m cyklistické stezky byl na zemi nápis "NAJDI SI SVOU VLASTNÍ CESTU," dostal jsem tak znamení, že pokud chci vše zvládnout, mám začít u sebe, dnes se na tuto situaci dívám jinak než v daném okamžiku, proto se snažte spíše naslouchat své božské podstatě, svému vnitřnímu hlasu a intuici, ezoterici vám mohou pomoci ukázat směr, ale pokud vy nechcete, nebo nemůžete v daný okamžik pokračovat v tom co jste se naučili čtením knih, návštěvou seminářů apod. je to z důvodu, že nejste ještě připraveni, jen potřebujete čas, čas dojít k těmto poznáním, všímejte si dění kolem sebe, situací které se dějí kolem vás a vždy v ten správný okamžik najdete znamení nebo důkaz toho, že vaše cesta duchovního růstu je správná. Vždy dostaneme přesně to, co potřebujeme, abychom mohli jít dál, pokud i v sobě cítíte stagnaci, že vše co jste se dozvěděli nebo přečetli nefunguje, pak zpomalte a zkuste přijít na to, proč to nefunguje, každý z Vás má "svůj klíč k duchovnímu růstu" ve svých rukou, stačí ho jen vzít a odemknout...

Merlin