...SKUTEČNÁ LÁSKA....

29.08.2016 09:41

Když poslouchám, co říkáš, odhaluji ti sám sebe. Když posloucháš, co říkám já, nemáš strach, protože víš, že strach je iluze, která brání v tom vše prožívat naplno. Srdce touží, rozum se brání, ale důvěra v tebe, ve vše, co může přijít smývá tento strach a přináší klid. Možná jsme blázen, ale budu stát na vrcholku hory, dokud tě celým srdcem neucítím, dokud tě nebudu naplno vnímat, dokud se tě nebudu dotýkat. Zaposlouchám se do ticha a uslyším lásku jak zpívá, tu silnou energii, která proudí kolem nás. Každý záchvěv tvého hlasu, každé tvé gesto, každý tvůj pohled, každý tvůj úsměv, tvé nedostatky i tvé chyby. Ale jsi to stále Ty, ta jedinečná a úžasná bytost. Dokonalost je jen maska nedokonalosti, ale právě ta nedokonalost tvoří ten jedinečný celek, kterým jsi Ty, kterým jsem Já. Jsi jemnou silou i dravou řekou, máš vše, co můžu vnímat, co můžu pochopit. Nehrajeme podivné hry na lásku, ale tvoříme svou vlastní. Nesvazujeme jeden druhého, a přesto je naše pouto silné. Utíkáme tam, kde chceme být, utíkáme do míst, která přinášejí harmonii a souznění, kde se snoubí klid s tichem v našich duších, kde jsme sami sebou, kde se zastavil čas.

Přijde čas, kdy si polezeme na nervy. Kdy přijdou zkoušky. Budu tě štvát a budeš chtít utéct. Ale nedovol mi nechat tě odejít. Nedovol mi nechat tě ztratit. Nedovol mi porušit to posvátné ticho v našich duších. Mám chyby jako jiní, ale nedovol, aby právě tyto chyby byly začátkem konce. Nedovol mi, abych byl iluzí, ale dovol mi pro Tebe být skutečným. Podporuj mne a já ti snesu modré z nebe. Dovol mi tě respektovat, ctít a vážit si Tě. Dovol mi ukázat Ti to, co jsi doposud neviděla. Dovol mi být pro Tebe tím, kdo tě bude milovat, ne pro to, kým jsi, ale proto jakou ve skutečnosti jsi. Dovol mi nemožné, dovol mi stát na kraji útesu jen pro tu jedinou květinu, kterou ti chci přinést. Dovol mi stát a čekat na Tebe v dešti, ve kterém pak budeme společně tančit. Dovol mi sedět vedle tebe v tichosti, a přesto mé srdce bude hovořit. Dovol mi rozpustit v tobě všechen strach a ze všeho nejvíc mi dovol Tě vnímat a vidět tak, jak tě vidí jen Bůh.

Pavel /Merlin/