OČISTA TĚLA, DUCHA A PROSTORU

27.06.2015 11:43

Asi nemusím nikomu říkat o tom, jak je důležité mít svou mysl čistou bez zbytečností, protože od stavu mysli se odvíjí i stav těla, zdraví, úspěchu v osobním, pracovním a společenském životě. Napíšu vám pár bodíků k tomu, jak se čistím já a hlavně jak se v tomto stavu udržuju. Berte to jako prevenci a rozhodně zařaďte pravidelnou očistu i do svého života, v mnohém vám to pomůže. Takže: všeobecně se řídím pravidlem, že se nestýkám s lidmi, kteří mě ničím neobohacují. Někomu se to možná může zdát povrchní, ale jakmile se dostanete do stavu, že se máte rádi, vážíte si sami sebe a nechcete si ubližovat, pochopíte můj postoj. Co to znamená? Tak jak děláte asi každý z vás pravidelnou čistku v šatní skříni či dokumentech, dělám já čistku mezi známými a přáteli. Ti, kteří si jen stěžují, pomlouvají, fňukají nad sebou, nemají žádné extra zájmy krom sledování Tv Hovna, čtení bulváru, chození do putyk, barů, tlachání o politice a jiných sračkách vyhazuju ze života a jsem v tom dost rázná. Neberu jim ani telefony (osobně nejsem přišpendlená jako jiní chudáčci ke svému mobilu, tudíž dovolat se mi je mnohdy nadlidský úkol, ale od toho jsou smsky, že), nevyhledávám sedánky s nimi, nestarám se. Hnusné? Nemyslím si. Nejsem člověk, který by si nechal dobrovolně odebírat svou energii, živil vycucanost a skleslost druhých jen proto, že si neumí být sami svým zdrojem. Pokud se přesto přese všechno nemohu vyhnout setkání s podobnou osobou, vizualizuji si ochranu kolem celého svého těla. Co to je? Představíte si, že asi 10 cm od vašeho těla je potažena "folie", třeba zlatá, která má schopnost odrážet veškeré negace a zlo zpět k majiteli. Pro někoho možná směšné, jeho boj. :) Druhý bod: nesleduji televizi, neposlouchám zprávy v rádiu, netlachám o politice. Svět stejně nespasíte, tak proč si negaci pouštět do domu. Třetí bod: čtu kvalitní knihy, poslouchám kvalitní hudbu, bavím se o věcech, které mě zajímají, obohacují, dělají radost, nejím a nepiji sračky (upřednostňuji české výrobce a farmáře), pakliže se ocitnu ve stavu "ne-moci", sáhnu po bylinkách, necpu se chemií z lékáren. Čtvrtý bod: mám se ráda. Pátý bod: jako čarodějka se pravidelně naložím do lázně buď bylinné (účinky jednotlivých bylinek si umí vygooglit každý debil), nebo solné (sůl jak známo očišťuje a zahání vše zlé), anebo můžete použít do koupele jablečný ocet, který tam chrstnete celý. Při koupeli požádám vodu, aby ze mne spláchla vše negativní, co je na mně přilepené nebo ke mně se zlým záměrem zaslané. Šestý bod: mám se ráda. Sedmý bod: když mám chvilku, což já pro Morganu udělám kdykoli, zapálím si vonnou svíčku, kadidlo nebo do lanterničky nakapu jakoukoli esenci (na přírodní bázi pochopitelně, ne ty chemie z drogerek) a medituju si - jen tak, nebo nad knihou a kávou, prostě nejsem líná udělat si chvilku jen tak pro sebe, uvolnit smysly, nepřemýšlet, neřešit. Svíčky mi tu hoří denně, takže o těch se zmiňovat nebudu. Kdo mě zná, ví, že svíčku zapaluju hned ráno po probuzení a uhasínám až večer, než jdu spát (proto taky ten zvláštně magicky krásný pocit u Morgany v doupěti :D). Osmý bod: mám se ráda. Devátý bod: pokud nechci, neberu telefony, neodpovídám na chatu ani na mail. Můj čas, moje rozhodnutí. Desátý bod: mám se ráda. Jedenáctka: svůj příbytek pravidelně chráním jalovcem a čistím solí, vykuřováním (dnes mi muž doveze kadidelnici s pentagramem, ejchuchůůůůů) a svěcenou vodou. Oblečení peru v bio prášku spolu s octem, oknům a podlahám dopřávám sůl. Dvanáctý bod: miluju rostliny a květiny a to nejen ty, které mi ze vzduchu vyžírají jedy a chemie. Psala jsem tu o nich, takže např. lopatkovník či zelenec takto fungují naprosto precizně. No a zakulatíme do třináctkou: mám se ráda, respektuju se, nedělám nic, čím bych Morganě ublížila. Nejsem otrokem nikoho a ničeho, dělám si jen to, co sama uznám za vhodné. Nezajímá mě názor druhých na mou osobu a život, jejich "rady" nevnímám, jejich úšklebky a komplexy ignoruju. Nepomlouvám, nesoudím, nechávám žít. Raduju se z blbostí, kupuju si radosti a radůstky téměř každý den. Energetickým upírům se vyhýbám, pokud se s nimi střetnu, svým ohněm je sežehnu. :) Svou mysl netrestám odpadem z úst druhých lidí, snažím se neubližovat. Mluvím upřímně, k věci, stručně, bez masky a alibistických žvástů. Nebojím se nikoho poslat do prdele, ani 70letého starce, pokud mele srance. Toť ve stručnosti vše. Zkuste to taky. 

Autor: Morgana - Celtic Queen of Magic (Helena Jetelová)