Moje láska k tobě nesmí znamenat, že se zřeknu sám sebe...

29.08.2016 09:46

Moje láska k tobě nesmí znamenat, že se zřeknu sám sebe. I kdybych z lásky obětoval svůj život pro tebe, nikdy nesmím popřít vlastní identitu. Budu usilovat o to, abych byl tím, koho potřebuješ, aby jsem dělal, co potřebuješ, aby jsem říkal, co potřebuješ slyšet. Zároveň jsem ale povinný budovat otevřený a upřímný vztah. A proto ti vždy budu říkat o svých nápadech i skutečných pocitech a bude to součást mého daru lásky, i když se ti možná nebudou líbit a dotknou se tě. Když usiluji o dokonalou upřímnost a otevřenost, nebude náš vztah nikdy zamlžený, zahalený skrytými záměry, potlačovaným odporem a náhradními city, které nemáme odvahu vyslovit... John Powell. (Katarína Katarínska)

(Zdroj: Odin - odkaz pre budúcnosť)