ČIŠTĚNÍ A OCHRANA

21.08.2015 21:26

Ač jsem již na toto téma psala, stále se ptáte, jak čistit sebe, prostor, ve kterém žijete, kamínky, karty, atd. Někdy mám dojem, a on nebude mylný, že jste zvyklí mít na všechno brožuru, manuál, pravidla, zkrátka vše písemně doložené a potvrzené, jinak to pro vás nemá žádnou váhu a nehnete se. Furt dokola tu melu dvě základní věci: DŮVĚŘUJTE SVÉ INTUICI a MĚJTE VÍRU. A je to prd platný, zdá se :D Proč občas nepoužijete svou vlastní imaginaci a nezačnete věřit v to, pro co jste se zrovna v danou chvíli rozhodli? K čemu vám bude Morganin postup čištění, když si můžete zcela svobodně vymyslet svůj vlastní? Lidičky, jednou provždy si vtlučte do svých hlav, že vše je jen ve vás! Takže pokud máte pocit, že si máte zapálit žlutou svíčku místo modré, udělejte to, páč ten pocit vám vyslala vaše duše skrze intuici. Jasný?

Mé postupy čištění:

MYSL: nečtu Blesk, Aha, Chvilku pro tebe ani jiné brakoidní hovadiny, nesleduji žádné televizní zprávy či nikdynekončící telenovely a seriály vo hovnech. Čtu literaturu, která má smysl, nejen tu duchovní, páč vy máte tendenci si myslet, že čtením těchto knih se váš duch prohloubí a dojdete k osvícení. Je to stejně mylné, jako se domnívat, že pravidelným cvičením jógy se srovná vaše mysl, duše i srdce. Nesrovná. Je to naopak. Nejdřív si srovnám mysl, duši a srdce a pak se můžu "udržovat" jógou. Dále: neposlouchám a nešířím drby, snažím se být nad věcí, neberu si nic osobně, kašlu na názor druhých. Chodím si čistit hlavu do přírody, bavím se s lidmi, kteří mne mohou nějak obohatit, lenochy, tupce, ufňukánky, energetické upíry odstřihávám bez pardonu ze svého života.

TĚLO: používám kvalitní kosmetiku, kterou rozhodně nenajdete v regálech déemka. V létě se nepatlu karcinogenními krémy, vím sama, kdy mi Sluníčko už začíná mírně ubližovat, a proto nejsem líná zalézt do stínu. Snažím se nejíst a nepít sračky, ale na druhou stranu nejsem posedlá bio výrobky. Podporuju české farmáře, ale zase v mezích rozumu. Piju kohoutkovou vodu, ne perlivé či slazené z pet lahví. Plast vůbec postupně ze svého okolí odstraňuju. Neláduju se chemickými léky, v případě nutnosti se obracím na bylinky. Dopřávám si koupele v bylinkách nebo jablečném octu či soli, to očišťuje od negací, negativních energií a černomagických praktik. Mám kolem sebe vytvořen čarovný, ochranný kruh, jeho postup vám pochopitelně psát nebudu, nejsem padlá na hlavu. Každý si jej vytváří sám. Ovšem pokud si jej vytvoříte a pak tři hodiny posloucháte vysilující hovor o ničem s Marunou odvedle, páč se chudák holka potřebuje vyplakat, je něco špatně. Vykašlete se na jakékoli ochrany, pokud nerespektujete základní pravidlo: já jsem na prvním místě! Což znamená vykašlat se na Marunu a věnovat ji max 10 minut. Ne ze sobectví, ale z úcty k sobě. Jako ochranu mám na těle tetování, řetízky a náramky vzhledem ke své minulosti nemám v oblibě, tudíž je nenosím.

KAMÍNKY A ŠUTRY: čistí se dle potřeby, jak to cítíte. Já oplachuju pod proudem vody nebo vložím přes noc do osolené vody, a pak nechám na slunečních paprscích či při svitu úplňkového měsíce oschnout, čímž kameny dočerpávají svou energii. Lze je též omývat v potocích, říčkách či zahrabat na chvilku do země, čímž jejich sílu podpoříte taktéž. Pokud vám kamínek praskl, změnil barvu, rozpadl se či jinak se změnil, značí to, že dosloužil. Pokud se tak stalo v krátké době po koupi, popřemýšlejte, co vám tímto "skutkem" chtěl on či vaše tělo a mysl říct. Neděje se to běžně v krátkém časovém úseku a chyba není rozhodně v něm. Takový šutýrek vraťte Přírodě, tudíž jej někde zahrabte do země.

PROSTOR: osobně mám každý den zapálenu jednu velkou kostelní svíci, ta tu hoří neustále. Pak pár čajovek, barevných svíček, pravidelně vonné tyčinky, kadidlo. Občas si prostor, ve kterém žijeme s mužem, očistíme pálením anděliky, třezalky, jalovce či dračí krve. V rozích místností mám nasypanou sůl, která pojímá do sebe vše zlé a negativní a chrání před nečekanými návštěvníky, obzvláště entitami. Je třeba mít ale na paměti, že ji musíte po čase vyměnit za novou, protože ona má tendenci vše, co pojala, znovu po čase propouštět do prostoru. Taktéž pravidelně čistím prostor svěcenou vodou. Podlahu umývám směsí octa a soli. Navíc mám v bytě cca 60 andělů, pentagramy, kříže, keltské magické symboly, křišťály a krále všech mágů, Merlina. ;)

KARTIČKY: karty čistím nad plamenem svíčky, opět před a po každém použití. Pak je vložím do jejich pytlíčku a dám do skříňky s křišťálem. Nikdo mi na ně - stejně jako na minerály - nesmí sáhnout, musela bych je v takovém případě znovu očistit. Všichni to ví, a ze strachu ze mne si to také nikdo nedovolí. :D

Stačí to takto, nebo mi zas někdo napíše, že něčemu nerozumí? Hezkou středu mějte, lidičky, a nezapomeňte: Středa, je ho tam třeba. I sex je očistnou kúrou, drazí moji. Ale o tom a mých astrocestách během postelové atletiky zase jindy.

*MORGANA*